6 maj 2011

KOM NU PERSSON


chinese man - get up par carojujucarojuju


Idag valde min dator att slumpa låtar genom mitt otroligt välförsedda itunesbibliotek som inte uppdaterats mycket sen åttan och kom över låten med det extremt klassiga namnet "superfitta". Efter att ha lyssnat på låten, som tog mig ner bad-memory-lane och som ärligt talat fick mig att få lite dåligt samvete när de säger "sitter du kommer din rumpa växa fast" , bestämde jag mig för att..

NU FÅR DET FANIMEJ VARA NOG

Nu börjar nya tider och det är nog med latheten. Paris på våren gör en tydligen lat när man är bekväm.
Detta var min chef på jobbet inte sen med att anmärka på idag när hon bad mig städa hyllorna utförligt i köket. Jag torkade bara det som syntes och sket fullständigt i det andra. När hon såg det blev hon sådär arg och rabiat som bara riktiga fransmän kan bli och med skam fick jag ta mig i kragen och torka bort det jag missat samt det saliv en människa är kapabel till att producera under 3minuter efter hennes fräsande.
Min chef gillar att ge stryk också, hon säger varje gång hon slåss att det här med aga inte bara är bra för barn.

Om ni inte redan märkt det gillar jag att krydda lite men jag anser att livet inte är lika lattjo utan lite extra. I övrigt älskar jag mitt jobb. När vi inte har några kunder brukar jag och min kollega, som föddes med stor rosa rosett i pannan, komma på nya moves han kan använda på dansgolvet på bögklubbar. Ni är välkomna till 121 rue reaumur efter lunchrushen för smakråd.

I övrigt njuter mycket av livets frukter och vår fruktssamhet, det måste man, bara för att det är nog med lathet är det inte nog med lycka. Ikväll tar jag och mamma M varandra i hand och hoppsar till eiffeltornet och pimplar vin med diverse och nu när jag bestämt för att det ska vara nog låter jag mig inspireras av låten där uppe och har därför döpt om blogg och klockat in i det nya livet som aktiv och duktig idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar