15 mars 2010

Warp my life

Den här helgen har både mamma och jag varit på semester. Mamma har varit i ett annat land för att hälsa på sin dotter och mitt jag har bara varit någon annanstans.

Mitt jag bestämde sig för att åka på semester ungefär i samma ögonblick som jag träffade mamma för resten av helgen var jag inte mig själv. Allting var på sniskan och jag strösslade bittra kommentarer lite här och var och förbannade folk utan grund, men så får det vara ibland.
Det var jättemysigt att träffa mamma och mat har nog aldrig smakat så bra som när vi var ute och åt på lördagen. Jag åt nog halva min kroppsvikt i mat den kvällen och efter det gick jag och Persson till röda baren och umgicks med "bullar" som hon brukar kalla franska ungdomar med lite för bra koll på mode för sitt eget bästa. (Typ 15åringar som tar tunnelbanan till götgatan bara för att bli sedda där.)

Sen hände en annan bisarr grej, när jag skulle åka hem den kvällen såg jag en kille dö. Han och hans moppe blev påkörda av en biljävel. 
Välkommen till Paris.

Nej, idag hittade jag äntligen mitt jag igen. Hon satt där för sig själv på place de la concorde och såg så där skadeglad ut. Hon hade ju vart på semester och där jag hade varit hade det varit kallt och jobbigt. Men nu är vi sams igen och vi har bestämt oss för att vi ska vara vänner nu, iallafall tills vidare





Jag har inte dålig musiksmak, det är bara det enda jag orkar lyssna på. Hjärndöd musik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar